Kızım 23 günlük tek göğüs ve zorla anne sütü alıyor mama çoğunlukla besleniyor sma ,Bebelac Gold ve Aptamil aldım şimdide hipp veriyirum sma Bebelac kusma yaptı ,Aptamil gaz yaptı ,hipp de içiyor ama sürekli huzursuz derin uykuya dalmiyor 60 ml mama yiyor ama sanki 2 saate bir doymuyor gibi aranıyor ben ne yapayım hangi mama tok tutar 36 haftalık 2500 kilo doğdu kilo alması lazım bana mama önerin bu mamaların gaz yapmayan tok tutan olanından gaz için olanı hangisi sma ve Aptamil ve hipp arasında tecrübelerinizi bekliyorum hanımlar ona göre alayım elimdeki maması azaldi ona göre sipariş vereceğim