Miracmmm 6.ayda ek gıdaya başlasanız 1 ay tadım yapsanız 8. Ay öğün vermeye başlayacaksınız böylece buzluğa koyacağınız şeyler 4 ay beklemiş olacak. Bizim kışa denk geldiği için bal kabağı, havuç koymuştum. Onlarıda 1 ay içinde tükettim bekletmedim. İlla bişeyler koyayım diyosanız yaz meyvelerinden koyabilirsiniz. Sebze olarak taze fasülye, semizotu, kırmızı biber, yeşil kabak koyabilirsiniz. Domates koymayın boşuna ilk başta uzunca bi süre yemeyecek zaten.