Gizemm44 canım banada öyle dediler alışır verme hatta emzirme danışmanı bile tuttum parayla kaşık biberonla verdim hep eds yaptım onlara bile alıştı hepsi fasafiso sonra dedimki yeter be bu böyle olmucak geçtim biberona lansinoh kullanıyorum cop copta emiyo maşallah ilk 2 ay kadar emzirdim kilo almadığını öğrenince mama ya başladım canım hem mama hem meme golden goat kullanıyorum çok memnunum