Kızlar kendimce tahmin ediyorum bebeğimde süt alerjisi var . Çünkü ne zaman yumurta yad süt ve süt ürünleri yesem göz kapağında egzama tarzı kızarlıklık ve kaşıntı oluyor . Sonra geçiyor . Yemediğim de bi sorun yok . Peki ben ek gıdaya geçince yoğurt veremicekmiyim anlamadım 😕 ne yapmam gerekecek acaba