EsraUmut Bebeğim beşiğinde yada benim yanımda yatıyor. Beşikte tek bırakmaya korkuyorum düşeceği için. Montessori yataklar çok karşıma çıkıyor ama emin olamıyorum güvenli ve uzun süre kullanacağım bir yatak almak istiyorum. Önerilerinize açığım
Makahma EsraUmut evet çok güzel bende pierre cardin alessi var çok memnunum hatta misafirm gelince o yatakta yatırıyorum