Kızlar bugün sabah babam ufak bi operasyon getirmişti ve çok zor uyandırmış doktorlar baya ilaç vermişler sarsmışlar falan. Saatler sürmüş. Bende 2 kere anestezi almak durumundayım ilerleyen aylarda. Fakat korkuyorum hayatım boyunca hiç almadım. Sezaryende belden uyuşturmuşlardı. Beni rahatlatmanıza ihtiyacım var 😢😢