Eliaemir biz de 6.5 aylık gibi aynı durumu yaşadık. Sadece uyurken gizlice veriyordum eğer uykusunun hafiflediği bir ana denk gelirsem uykusunda bile ağzını kitlerdi. Ek gıda assla yemedi 10 gün sürdü bu durum. Kendi doktorumuz dışında farklı doktorlara da götürdüm. Enfeksiyon almıştı ve hasta olmuştu enfeksiyon sonrası yaşanabilen bir durum dendi vehayut diş dönemi olabilir dendi. Sonrasında yavaş yavaş düzeldi ama o süreç çok yıpratıcıydı çok iyi anlıyorum sizi. Çinko verdi doktor bize iştah açıyor diye belki onun da faydası olabilir bilmiyorum.