Merhaba anneler bebeğim 15 günlük ve gebe kalmadan önce panik atak anksiyeteden dolayı esmax20 mg kullanıyordum gebe kalınca pat diye bıraktım 9 ay benim için çok zorlu geçti ama içmemek için direndim. Fakat şuan lohusalık depresyonuyla birlikte inanılmaz derecede kötü oldum ve nefes alamıyorum gibi esneyerek almaya çalışıyorum öncesindede böyleydim ama arttı. Psikiyatriye gittm ve bana misol 50 mg verdi süte en az geçen dedi emziren annelere bunu veriyoruz dedi. Aranızda kullanan varmı? Nolur rahatlatın beni. Bebeğime bir şey olur diyede çok korkuyorum.