Prensesssannesiiii Ütü almayı düşünüyorum fakat hangisini alacağımda kararsızım. Phlips alacağım ama onun hangi modeli iyi. Tek seferde ütüleyip üstünden 2-3 kere geçmek istemiyorum yani.
Hobbalayarim Prensesssannesiiii valla Philips’in her ütüsü efsane. Bende bekarken annemlerde kullanırdım sonra ne kafayla gittiysem tefal aldım aşırı su yiyor. Bende 2 yıllık evliyim düşünüyorum bu ütümün başına ne getirsem de kocama Philips aldırsam 😀😀😀
Sibelmuc Prensesssannesiiii Ben Kazanlı Perfect Care Elite Silence kullanıyorum 4 sene oldu tek bir sorun yaşamadım
Dry_cn Prensesssannesiiii Lanetlenmiş bir Başak burcu olarak iç çamaşırından çorabına elinden gelse dolaptaki marulu ütülemek isteyecek kadar takıntılı hasta bir ruh olarak ütü budurrr hiç yormaz kendi otomatik kumaşa göre kendini ayarlar tek geçiş jilettt😍
Prensesssannesiiii Hobbalayarim hahaha yaratıcı bir şey bulursan bana da söyle lütfen 😂😂 kazanlı olanlar hafif oluyor sanırım bi model vardı kazanlı o kadar iyi ütülüyordu ki onu bulmaya çalışıyorum bulursam sana atayım linkini gerçekten pişman olmazsın:)
Hobbalayarim Prensesssannesiiii bende normal istiyorum kazanlı değil öyle çok ütü yapmıyorum haftada 1 eşimin tişörtleri kotları felan
Prensesssannesiiii Dry_cn ay o nasıl anlatış ya gidip ütü yapasım geldi 😂😂 ben de her şeyi ütülerim ama gel gör ki bendeki ütü ömür törpüsü 🥲 teşekkür ederim 🫶🏼
Dry_cn Prensesssannesiiii 🤣 valla canım ütü önemli benim için birde şimdi bebek var bunu 2 buçuj senedir kullaniyorum çok çok memnunum ben aldığımda bu kadar pahalı değildi ama gerçekten ömürlük ütü