Normalde gecikmem vardı hep 5* gun veya 7 taş çatlasa çok geçmedi hiç
Şimdi 15 gün geçti test yapıyorum negatif iki kez yaptım
Aile hekimliğine gittim kan tahlili icjn diyor negatiff çıkmış zaten kana gerek yok kadın doğuma git rahim kalınlaşmasi olur vs gibi şeyler söyledi sıra yok şuanda kadın doğum da gittim zaten adetim gecikiyor azalıyor bana adet söktürücü vermedi dediği şey Ankara Kayseri git tüp bebek için çocuğunda olmaz dedi hiç uğraşma burda
Ezcaneden kendim alsam okur mu etkili bir adet söktürücü hangisi ki