tosbikannesiiiiiii Kızlar 1 yaş 2 aylık bebeğim var doğru düzgün yemek yemiyor hiç ama emmesiyle ve meyveyle arası iyi çok yer yemekte peşinden koşarak 3 4 kaşık anca yediriyorum tavsiyelieriniz var mı bana yemek yedirmek çok yorucu oluyor oturmuyor 2 dakika
Balkupum_ Bende bu konudan çok şikayetçiydim geçen bunun için dr ye gittim meyve yiyorsa onunla kendini doyuruyordur dedi benm kızında meyve yer yemek yemez bir gün hiç meyve yedirmedim az da olsa fayda etti