Oğlum 1 yaşında ve insanların yüzüne bakmıyor onları izlemiyor ama eşime ve bana bakıyor normal mi bu durum bazen ismine bakıyor bazen bakmaz göz teması var ama sürekli değil az dede baba cehee kerimelerini söylüyor alkış yapıyor bay bay çak vs yapıyor hayır deyince anlar gel diyibce gelir çocukları çok sever onları izler oynamak ister ama insanların yüzüne bakmaması düşündürdü