2.5 yaşında ki oğluma bir hafta önce tuvalet eğitimine başlamıştık ikinci gün herşey gayet ilerlemeye baslamis şaşıracağım derecede kolay ilerliyordu herşey taki mecburi olarak kardeşime gittim orada kuzenleri ile oynarken kaçırdı hep ikinci günden itibaren gece dahi bezlemiyordum o da yapmıyordu şimdi uyurken de yapmaya başladı mecbur bez taktım uyurken gündüz de ben sorarsam yine yok diyor ama ben ikna edip goturursem yapıyor ne yapabilirim nasıl bir yol izleyebilirim hazır gibiydi çok güzel ogreniyordu ama kalabalığa girince başa sardik