Oğlum tam 27 aylık toplam 60 kelime var iki üç tane konuşma terapistine gittik işitme testi yaptık hiç bir sıkıntı çıkmadı çok şükür hatta terapistler algısının çok açık olduğunu aktif bir çocuk olduğunu söylediler ama konuşmuyor. Sıfır ekran uyguluyoruz mümkün olduğunca kitap okuma parkta vakit geçirme sürekli konuşmalar yapıyoruz ama çok yoruldum hala bisey isterken parmağıyla bu bu diyo başka bişey yok depremi yaşamadan önce daha çok konuşmaya başlıyordu sanki depremden sonra sessizlesti ne yapabilirim artık bilmiyorum🤕