Nurten89 oğlum doğduktan 2 gün sonra taburcu olacakken doktor gelip son kez bir muayene etmek istedi ve hoşuna gitmeyen şeyler olduğunu kan tahlili istediğini söyledi. 1 saat sonra taburcu olacağımızı düşünürken, hemşirenin bebeğin kanında yüksek miktarda enfeksiyon olduğunu bu şekilde bize çıkış veremiyeceklerini, 1 haftalik bir antibiyotik tedavisi için küveze alacaklarını söylediğinde başımdan aşağı kaynar sular dokulmustu. Evimize gitmenin hayalini kurarken 1 hafta boyunca hastanede oğlumdan ayri katlarda seseryanli halde tek başıma kalmak durumunda kaldım. 3 saatte bir emzirmek için yanına çıkmam gerekiyordu. Çok şükür ki bu zorlu günler geçti suan evimizdeyiz oğlum da bende çok iyiyiz. Üzülmeyin ve korkmayın enfeksiyon yeni doğan bebeklerde çok çok sık görülen bir durum sadece tedavisini ihmal etmeyin yeter. Rabbim şifalar versin 🥰