Uyutuyorum yarım saat yanında duruyorum tam kalkıyorum gözler faltaşı gibi 😄. Arada açıp bakıyor burda miyim diye. Gece gündüz uykularında dünden beri böyle. Nedeni ne olabilir yaşayan var mı bu aylarda bu durumu 🥲 beni yine nöbet dolu günler bekliyor sanırım