Hanımlar merhaba, hamileyken göğüs ucu ve genital kararmıştı ve doğum çizgisi de vardı. Doğum yaptım aradan 1 yıl geçti çizgi hemen kaybolmuştu göğüsümün rengi de baya açıldı genital de açıldı ama hala karalık var bu geçmeyecek mi? Ne kadar süre sonra geçiyor bilen yazsın lütfen