Kbrnhr 4 aylık bebeğim 2 aydır parmak emiyor başparmağını buruştursana kadar emiyor almasam sürekli devam edecek. Her fırsatta öyle. Çok ağlıyor başına gelen oldu mu
Summerwine95 Kbrnhr çok normal bir durum.Su an oral dönemde ve h er şeyi ağzıyla keşfediyor bastada kendini.Bizimkide 4.5 Aylik tüm parkmaklarini sırayla emiyor hatta geçen ayak baş parmağını emmiş eşim söyledi.😂
nazlii1_ Kbrnhr valla bizimki de öyle hep bıraksak akşama kadar parmak emcek bide boğazına kadar sokuyor öğürür gibi yapıyo😂😂😂 eline başka şeyler verip oyalamaya çalışıyorum
Mree Kbrnhr oğlum 3 buçuk aylık o da komple parmağını ağzına sokmaya çalışıyor 😂 doktorlar çok normal elini tanımaya çalışıyor diye bi de damak kaşınmaya başlıyormuş sanırım ben de o yüzden çok müdahale etmiyorum bazen zaten kendisinin midesi bulanıyor😂
Seren35 Bizde 4 aylığız ne zaman parmak emmeye başladı emziği bıraktı eline sürekli oyalanıcak birşeyler vermek işe yarıyor
Kbrnhr Summerwine95 normalmiş ama aklını dağıtarak engel olmak gerekiyormuş. Engel olmayın diyenlere aldırmayın
hayatisigim 3 buçuk aylık elini parmaklarını komple emiyor her fırsatta bu nedenle elinden tutup ilgilenmeye çalışıyorum çok yorucu ayrıca kucağımıza alınca omzumuzu da yiyor ağzına elbise değse yemeye çalışıyor 😖
livanurvealpinannesi61 Kbrnhr bırakın emsin birşey olmaz 2 yaşa kadar normal Bi durum zamanla bırakır.
yagmurkokusu_ Kbrnhr unutuyor sonra dudak emmeye başlıyor dudaktan sonra ağzına birşey götürmeye çalışıyor diyerek böyle ilerliyor
27CHN Benm bebeğimde öyle midesi bulanıyor ama tüm elini sokmaya çalışıyor başta bende engel olabileceğimi sandım ama sonra baktım mümkün değil zaten normal bir süreç
livanurvealpinannesi61 Kbrnhr parmak emmesi normal Bi durum benim oğlum da emiyordu çocuk doktorları normal bırak emsin demişti. 20 ay parmak emdi bıraktı. Engel olmak yanlış demişti doktor.
livanurvealpinannesi61 Kbrnhr benim oğlum da emiyordu Bi kaç doktora sordum normal bırak emsin engel omma zsmsnma bırakır demişti.
Yagmur_24 Kbrnhr keşfediyor bıraktıramazsınız biraz büyüsün ayağını emecek geçen emmeye çalışıyordu benimki😂😂 yani 1-2 yaşında olsa tekkikeli derdik ama şu an keşfediyor neden bıraktırmaya çalışıyorsunuz ki zaten bırakmaz da merak ettim☺️
livanurvealpinannesi61 Yagmur_24 bana uzman çocuk doktoru 2 yaşa kadar normal dedi. Emzik emmesinden daha iyidir demişti. 20-22 aylıkken bıraktı oğlum. İnstagram da 3-4 yaşında parmak emip uyuyan çocuklar var 2 yaştan sonra emmesi zararlı evet.
Mlkky Biizimde 4 aylikken başladı suan 8 aylığız diş cikariyor diye mi anlamadim ama artık emmiyor sanırım zamanla kendileri bırakıyorlar