Kızlar bu kontrole gitmeyen var mı?? Yaa ben çok korkuyorum doktorum 1 aylık olunca gel iç dikiş kontrolün var bir de smear testi var dedi. Ben zaten vajinusmus olduğum için yani alttan baktıramadığım için sezaryen oldum şimdi bu kontrolü nasıl yaptırıcam. Doktorum iyi aslında memnunum o da biliyor durumumu. Hocam korkuyorum biliyorsunuz ben nasıl yaptıırcam dedim. Korkma dikkatli davranıcam sert davranmıcam yavaş olurum falan filan dedi ama sağolsun ama yavaşta olsa dikkatli de olsa benim durumum için aynı şey nasıl yaptırıcam bilmiyorum gitmesem mi diyorum gitmesem ne olur ki 😔
He bir de aslında vajinusmusumu da tedavi edeceğini söyledi bu durumunu doğumdan sonra çözelim ben tedavi ediyorum da dedi ama ne olursa olsun her türlü şu an o randevuyu alıp gitmeye korkuyorum, var mı kontrole gitmeyen?