slkmsncemile canım ben avrupa yakasındayım oglum 15 aylık bugün bizde devlet hastanesınde sünnet işlemlerini yaptırdık kan verdık ben uyutmalı ıstedım anestezi gördü onay verdi 31 agustosda sünnet olucak allah izin verirse inşallah büyük oğlumu 2021 yılında 2 yasında yaptırdım lokal anestezıyle cocuk kıyamet koparttı özelde yaptırdıgım halde aklı erdıgı ıcın bunda o yuzden uyutmalı ıstedım gerçi bana kalsa 40 cıkmadan ıkısınıdd yaptırcaktım ama eşimi asla ıkna edemedim bu zamana geldı her ıkısıde keske 40 ken olsa en ıyısıydı