narinbianne Kızlar selam doğumdan sonra ilk adetimi oluyorum galiba çok sancım var ne yapabilirim ne içebilirim emziriyorum🥲
canparelerim narinbianne sıcak su torbasıyla yatıp kendinizi sıcak tutun, ayaklarınıza ve baldırlarınıza koyabilirsiniz. Karnınızın üstüne koymayın ama. Sonra kekik çayı içebilirsiniz rahatlıyor baya. Ya da şekerli sıcak su için oda rahatlatır. Geçmiş olsun🌸