Merhaba hanımlar , bebeğim 10 aylık yaklaşık 2 ay önce önde 2 üst 2 altta olmak üzere toplam 4 diş çıkardı . Şimdi de yanlardan azı dişleri geliyor elleri sürekli ağzında ve diş ağrısı kulaklarına da vuruyor sanırım . Bunların yanında ekstra 1 hafta oldu hiçbir şekilde ek Gıda yemiyor . Sadece emiyor. Bu dönemlerden geçen annelerim bu süreçte neler yapabilirim birazda olsun iştahının açılması için ve süreci daha kolay atlatabilmemiz için ? Önerilerinizi bekliyorum ayrıca bu süreçte sizler neler yaşadınız ?