Kızlar kızım 2 yaşında çoklu besin alerjimiz var bikac gündür süt denemesi yapiyrm bikac küçük döküntü ve pisigi var döküntüyu aslında onemsemiyrm ama poposu biraz fazla kızarık pişik kremi sürdüm geçiyor ama denemeye devam edicem süt ürünlerini sizce sadece pisigi var die ürünü kesmelimyim yoksa devam mı etmeliym tecrübeli anneler lütfen destek