merabaaa kızlar bebeğim küçükken her iki tarafa da yatırmaya dikkat ediyodum ama yavaş yavaş büyüyor kendi kafasını döndürüyor artık ve uyurken ne kadar yan yatırsam da yine sürekli sağ tarafına yatıyo kendi kendine boynu eğri olur mu sizce çevremdekiler öyle diyor