2 aylıkken hastalandı. bronşit olduğunu söyleyip yatış verdiler. 10 gün hastanede kaldık. İki ayda bir öksürük burun tıkanıklığı hızlı nefes alıp verme belirtileri oluyo. Çok ağırsa yine yatış veriyo. Ama hafifse evde hava makinesiyle geçene kadar ilaç kullanıyorum. Alerjik de olabilir dedi doktor ilerlerse astıma dönüşebilirmiş. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Bi daha hasta olup hastanede yatırmak istemiyorum