1Dost Yerel yönetimler, sivil havacılık, halkla ilişkiler türünde bölümlerden iş bulan var mı? Netten bakınca hepsi düzgün duruyor hani kamu binası özel şirket gibi gibi ama ataması nasıl olur atanamazsan çalışabilir misin bilmiyorum. Tercihlere az kaldı
BuzluKahve 1Dost canı sıkılan, puanı hiçbir yere tutmayan herkes ya halkla ilişkiler ya turizm okuyor😅 Sivil havacılığın ayrıntısını bilmiyorum ama halkla ilişkiler yerine tercih ederdim
Ucansupurge 1Dost Eşim sivil havacılık mezunu ufak sehirlerde is imkani cok zor. Mezun olmadan hemen once sabihada çalışıyordu daha sonra mezun olup 4e tamamlamak istedi. Cikis o o cikis daha da is bulamadı 😅 4e tamamlayip uluslararası diploma ile kalakaldı.
Hobbalayarim 1Dost imkanın varsa bidaha hazırlan. Ama yoksa mesela benim arkadaşım halkla ilişkiler bitirdi torpili vardı torpille THY girdi deli gibi kazanıyor. Torpil meselesi kısacası. Ve artık kapalı açık fark etmiyor yaaa torpil olunca herkes her yere giriyor.
1Dost BuzluKahve havaalanında çeşitli görevler işte uçakla ilgili yolcuyla ilgili. Tek sıkıntısı kapalı almayabilirler dedi uluslararası diye bende kapalıyım 🤷♀️