Asya2880 Kızlar bebeğim bugün şurup icirdim genzine kaçtı baya oksurdu mosmos oldu sonra boğmaca gbi oksururken kustu çok az emzirdim uyudu sonra uyandığında hala öksürüyor ara ara ama boğmaca gbi aşırı şiddetli öksürüyor gözleri doluyor şurup kalmış olabilir mi ?
Asya2880 MeTeCa dayanamadım götürdüm canım herkes nefes aliyosa sıkıntı yoktur dedi ama yine rahat etmedim acile gittik akciğer röntgeni istediler çok şükür bisey çıkmadı enfeksiyon zedenlenme vs bişey yok dedi boğaz kısmında ilacı yutarken nefessiz kalma sırasında öksürmeye bağlı bı tahriş oluşmuş oda önemli değil geçer dedi orda rahatlatıcı bı şurup icirdiler bu rahatlatır öksürüğü tahrişi dedi eve geldik detaylı yazdım belki başına gelen olursa ki Allah korusun bilgi edinir diye
MeTeCa Asya2880 Çok iyi yapmışsınız. Açıkçası ben de bi akciğerden şüphe ettim ama doktor değilim sonuçta bilgilerim sınırlı. Aklıma gelmezdi boğaz olacağı. Neyse ki ciddi değilmiş, Allah beterinden saklasın, çok geçmiş olsun 🌸