Babymom1017 Merhaba anneler 10 günlük bebeğim var aptamil pregomin syneo kullanıyorum ama çok gaz yapıyor sanki. Kullanan varsa gaz yapıyor mu sizin bebeklerede yazar mısınız?
YaseminAsel Babymom1017 ben aptamil prosyneo kullanıyordum hiç sorun yaşamadım tam tersine hep mamadan sonra kaka yapardı. İçine bir çay kaşığı zeytinyağ koyabilirsin hem besin değerini arttırır hem gaz çıkışını kolaylaştırır demişti doktorum. Gün içinde sekiz çay kaşığına kadar verebilirsin dedi
Skn233 Babymom1017 benim bebeğimde 19 günlük ama bizde de çok gaz yaptığını düşünüyorum . Değiştirdiniz mi acaba ne kullanıyorsunuz ne durumdasınız
Sare3437 Babymom1017 aptamil bemde almistim olk cok gaz yapti sma kullniyorumdigerine gore iyi hipp olanini da cok iyi diyolar
Emralpakcn Aptamil informil galiba o gaz yapmıyor biz de hipp vermiştik o da gaz yapmadı bizde sma optipro gaz yaptı
Babymom1017 Emralpakcn alerjik bebekler için olan mamadan içiriyorum ama gazdan çok rahatsız oluyoruz acaba o mu yapıyor diye düşündüm
Babymom1017 YaseminAsel bende onu kullanıyordum şekerli diye doktorumuz alerjik bebekler için olan mamadan rapor çıkardı buna geçtik ama işte gaz sorunumuz var geceleri uyuyamıyoruz resmen zeytinyağını sorup deneyeyim bende olmadı
Babymom1017 Mervetnl doktorumuz onu verdi bebeğimde nokta nokta kızarıklıklar vardı sütümde neredeyse hiç gelmedi çok az emiyor
Mervetnl Babymom1017 anladım genelde aptamilin prosyneo sunu verirlerde ondan şaşırdım çünkü alerji bu kadar erken belli olmaz ama mama gaz yapıyor olabilir doktorunuzla konuşup değiştirin isterseniz