Kızlar içindeki kaşık 2 ölçek mama için sanırım bi kaşığı 60 ml mama için ama ben anlamadım şimdi ben aptamilin kaşığını kullanıyorum bi ölçek 30 ml yani aptamilin kaşığı anlamadığım similac mamanın kaşığıyla bi ölçek attım ya biberona suyu 30 ml mi katcam 60 ml mi yani yanlış mı kullanıyorum bilmiyorum ama similac mamayı aptamilin kaşığıyla mesela 30 cc yapacaksam bi kaşık 60 cc yapacaksam 2 kaşık şeklinde koyuyorum umarım anlatabilmişimdir 😂