Merhaba kızlar 8 aylık olucaz 10 gün sonra oğlumun hiç dişi çıkmadı daha , sorum ek gıda ile ilgili balığı denicez şimdi başığı ne şekil verdiniz yutması amaçlı. Bide daha korkuyorum tel şehriyeli çorba falan vermiyorum boğazında kalmasın diye siz nasıl yapıyosunuz acaba bide bebeklerinizin favori kahvaltı favori anaöğününü yazar mısınız hepimize fikir olsun🙏