Merhabalar, bebegin 40 i yeni cikti, 2 gündür büyük lavabosunu yapamiyor. Sab simblex+ Biogaia kullaniyorum, anne sütüyle besleniyor sadece haftanin 1-2 günü dügün/kina gibi nedenlerden dolyi mama vermek durumunda kaldik. Zeytin yag malat bögesine sürdüm, kulak cöpünün beyaz kismini zeytin yaglayio makat bölgesine giris-cikis da yaptim, 1 cay kasigi zeytinyag da verdim ama maalesef bebegim yapamadi lavabosunu. Bunlari doktora danisarak yaptim tabiki. Masajda yaptim. Benimle ayni durumu yasayan var mi? Cözüm olarak ne yaptiniz