Kızım 5 aylık ben hep kendimi bildim bileli günü gününe düzenli adet olurum doğumdan sonra 5 aylık süreçte de bu böyleydi hep 27-30 arasinda mutlaka olurum asla erken veya geç olmam bu ay adet olmadım eşimle korunuyoruz ve istemiyoruz kızım çok küçük olduğu için yine de her ihtimale karşı dün test yaptım negatif çıktı direkt olarak negatif silik çizgi fln yok hala adet de olmadım bir fikri olan var mı hiçbir kadın hastalığım yok niye olmuyorum gerçekten Allah korusun Allah’ım olmayanlara isteyenlere nasip etsin hiç istemiyorum ama olabilir mi böyle bir şey tekrar mı yapsam ki