Sorum başlıkta kızlar 2 ay önce doğum yaptım doktor kan ilacıyla d vitamini yazmış benim için eczaneden eşim almış sormamış kaç damla kullanılıyor bebeklerde kullandığımızın aynısı acaba bebeğe mi yazıldı dedim bana yazdı sen kullanacaksın dedi anlamadım kullanan varmı kaç damla