Bir benim bebeğim mi boyle arkadaslr diye düşünüyorum vallahi ztn beni zor emiyor kaşıkla veriyorum biberon kabul etmiyor 6 aylık bu arada yaptığım hicbiseyide yemiyor ağlıyor su bile içmek istemiyor dudağını agzini kapatiyor resmen napcagimi bilmiyorum zorlamakta istemiyorum ama böyle de olmaz ki yaşayan varmı ya çok kötü durum cidden