Perşembe gece yarısı rahatsızlandım ishal ve kusma ile gittim salgın dediler. Cumartesi gecesi kızım ve eşimde belirti vermeye başladı. Kusma durdu hepimizde, ben ve kızımda ishal devam kıvamı yoğunlaştı ama. 6 gün oldu perşembeden bu güne hala bulaşıcılığı var mıdır ? İnsan içine çıkmaya korkar olduk artık yanımıza kim gelse bulaştı. Bir de bu ishal daha kaç gün sürecek ya bıktım artık ben.