Arkadaşlar sürekli ve düzenli olarak yemek yiyemiyorum. Kolik bir bebeğim var ve sürekli yanındayım hiç ayrılamıyorum ağlıyor sürekli. Bazen de açlıktan ağlıyor. Günlük 2 litre civarı su içiyorum bir çok sıvı alıyorum ama sütüm artmıyor sabahları çokken öğleden sonra 2-3 gibi bebeğim emse de gelmiyor ne yapmam gerekiyor