kkbrylmazz Kızlar bebeğimin ayak baş parmağı tırnak batması olmuş kızarmış iltihapta almış olabilir ne yapılabilir
Asya3870 kkbrylmazz benim kizimdada var o ya. Ben biraz araştırdım, tırnak makasıyla o eti kaldırıp törpüyelin orayada göz kremi sürün iyi olduğunu göreceksiniz yazıyordu netti. Tırnağını keserken durmuyor, öyle hiç durmaz. Nolacak sa
kkbrylmazz Asya3870 çok geçmiş olsun . Ben ayak tırnaklarını daha hiç kesmedim kızım 5 ayına giricek kendi atıyordu hep
dilantrkmn Aynı durum bizde de var ve sürekli oluyor tırnagı da kırılıyor devamlı ne yapacağımı şaşırdım sabah kökünden kalkmış bir kısmı onu çektim uyurken yapabildim umarım kalktıgında agrı acısı olmaz 🙏
kkbrylmazz Demetevren geçmiş olsun çok me yapabilir acaba doktora götürsem mi Sağlık ocağı personelleri de grevdeymiş oraya götüremedim
kkbrylmazz Asya3870 oval kesim yapılmaması gerekiyormuş küt kesim olması lazım sanırım interten baktım