Oğlum 10 kızım 2.5 yaşında. Kızımın uyanıklık hallerinde ikisiyle de kızımı dahil edebileceğim aktiviteler yapmaya çalışıyorum kızım uyurken isim yoksa gündüzleri oğlumla kutu oyunu oynuyoruz ya da kitap okuyoruz akşamda oglum sokakta arkadaşlarıyla oynuyor bende bazen kızımla iniyorum ya da evdeysek yine onunlayim eşim erken gelirse parka götürüyoruz cocuklari.gece 10.30 gibi kızım uyuyor bu kez oğlumla bir animasyon filmi izlemesi yapıyorum zaten çok dayanamıyor oğlum filmin yarında uykusu geliyor o da 11 gibi yatıyor ardından sağı solu topla derken ben yatana kadar 2 oluyor 6 7 ayaktayım yine