Bahar9090 AylaSuna evet treni var ama onu verirsem ücret yüksek 400 tl olur çünkü bende kızıma başka bişey alıcam
mavikalpefe124 Bahar9090 ben bayrampaşa tarafındayım sizden gelip alamazsam güzel bi paketleme ile kargolama olsa iyi olurdu