incitomm KizLar kullandiginiz parfümLer nasıl memnun musunuz Hem hesapLı hem güzel birşey istiyorum bildiğiniz varsa veya kullandığınız yazarmisiniz ♥️🎊👯👯👯
Zeynepp054 incitomm Ben Zara Femme kullanıyorum çok memnunum herkes soruyor. Fiyat aralığınız ne kadar bilmiyorum ama tavsiye ederim
kayraninannesiiii incitomm seneler önce amor amor kullanıyordum tabi şuan 1.500 2000 olmuş. 🥲 Şimdi düşüşe geçtim kardesimin tavsiyesiyle la rocca aldım beğendim. Hemde çok uygundu
incitomm kayraninannesiiii bende la rocca kullaniyorum ama daha güzel birşey bulabilirim diye düşünüyorum 🙈
[silindi] incitomm Yaşadığın şehirde frederic Patric varsa eğer ondan al kokular orijinale yakın ve kalıcı Ben bir orijinal parfüm birde ondan alıyorum tavsiye ederim 🌼