Bebeğim 2 aylık oldu bazen geceleri 2 saatte bir uyanıp emip uyuyor bazende 12 de uyuyup sabh 7 ye kadar. Bende uyuduğu zamanlarda uyandırmıyorum. Eşimde sürekli bana vicdan yaptırmaya çalışıyor.. Vay bebek aç kaldı vay bebek böyle şöyle.. Siz uyandırıyorsunuz gece beslenmesi için. Bazı doktorlar uyku düzeni için uyandırılmasın diyor ama eşime anlatamıyorum. Sizede sorayım dedim uyandırmalımıyım uyandırmamalımıyım.. Yorumlarınızı bekliyorum.