35 günlük bebeğim var, 5.hafta atağını yaşıyor sanırım, sürekli anlamsız ağlama krizleri geçiriyor, geceleri rahat uyurdu, dışarı çıkarıp gezdirmemize ve banyo yaptırmamıza rağmen gece uyumadı sürekli ağladı ayrıca hafif kolik bebek, sürekli gaz sancıları oluyor. Sizlerin atak haftalarında yaşadıkları neler, nasıl geçiriyorsunuz süreci, tavsiyeleriniz neler?