Userqq merhaba öncelikle gecmiş olsun kızım 2 bucuk yasındayken yaptırdık geniz eti ameliyatını sakaryada özel hastanede. Sadece bir gün cok az bi mızıklandı pek yemek yemedi o kadar. 2. Gün daha iyiydi bir tık huysuzdu sadece. 3 gün hiç bir şeyi yoktu gayet güzel yattı ıyudu yemegini yedi. Ameliyattan cıktıgında narkozu atarken cok agladı sadece