incihanim_ Kaybolan çok şükür benim mutfağım da güzel tezgahı uzun ama üstü kalabalık bende hiç sevmiyorum kalabalık olmasını ama mecbur dolablarım yüksek her seferin de tabureyle çıkamam ki 😅
direnim_ uykusuzhergece_ böyle bi ev hayal edemiyorum maşallah sizinse Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin inşallah buzdolabı el izi olmamış internetten falan mı çektiniz 😅 benim hep el izi oluyor yağ oluyor dolaplar
uykusuzhergece_ direnim_ yok canım kendim çektim az önce benim ki yağ olmuyor her bulaşık sonu bezle siliyorum 🙏
uykusuzhergece_ direnim_ 1 sene olmadı daha taşınalı herşey yeni olduğu için öyle çıkmış olabilir 🙏villa da oturuyorum ben canım o yüzden geniş biraz da mutfağım ev çok büyük bende işi bitmiyor diye yakınıyorum valla 🥹
direnim_ uykusuzhergece_ Rabbim ağız tadıyla oturmayı nasip etsin inşallah bizlerede nasip etsin hayırlısıyla :)
Cimcikbasan uykusuzhergece_ Nasıl böyle düzenli oluyorsunuz yaa nasıllll lütfen söyleyin bana bilmek istiyorum 😍😄 1 yaşında bebem var temizim ama oğlum dağıtıyor 😧🥴😁
uykusuzhergece_ Cimcikbasan her zaman temiz olmuyor tabi ki canım. 🙏sadece tezgahın üstünde çok birsey sevmiyorum o yüzden toplanınca temiz duruyor 🙏