Kızlar merhaba meb de öğretmenim. Müdür yardımcıma doğum belgesinin görüntüsünü attım. Benim yapmam gereken başka bir şey var mı?
İznimin ne zamana kadar olacağı ile ilgili geri bildirim yapmadı sormalı miyim?
Ayrıca doğum parası alacak mıyım, çalıştığım kurumum mu yapacak?