Merhaba 16 günlük bı bebeğim var düne kadar herşey çok güzeldi ama dünden beri bebeğimde gaz var 1 saat falan sancı cekiyor sonra çıkarabiliyor. Bu arada bı kaç gündür bende ishal oldum durduk yere bebeğimi emzirirken onunda karnı gurulduyor benimde benden gaz mi geçiyor anlamadım. Karnı guruldayacak sancısı olacak diye emzirmeye korkar oldum. Bu karın gurultusu nasıl geçer ayaklarını falan sıcak tutuyorum sürekli ama geçmedi gaz içinde bacak sporu yapıyorum o zaman biraz rahatlıyor başka fikri olan var mı tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim.