Merhabalar Allah bağışlasın minik kuzunuzu sağlıkla büyütün 😊 bizim de sarılığımız vardı hep yüksekti hem de. 40 gün sürdü anne sütü sarılığıydı. Evet uyandırmak çok zor oluyor ama denemekten vazgeçmeyin. Biz topuğuna vursak da burnunu sıksak da fayda etmiyordu. Ama bezini açınca uyanıyordu. Belki sizde de işe yarar 😊😊