Kızımın dünden beri yeme düzeni değişti normalde 2-3 saatte yaklaşık 90cciçerdi ama dünden beri 30-60cc anca içiyor mesela 3 saat oldu demin mama verdim 30cc anca içti sizce atak belirtisi falanmı napıcamı bilmiyorum beni de emmiyor doymuyor diye çok üzülüyorum elimden geleni yapıyorum ama yetmiyor aklım hep onda 😔 nolur bişey diyin
52 günlük kızım