Hassas içerik yaptım çünkü belki midesi bulanan olur diye…
Bu aralar gıdaların içeriğine kafayı taktım.Siz de bakıyor musunuz.Gecen gün E120(renklendirici) ibaresini öğrendim.Aslinda bu madde böcekten alınıyor.Kaktuslerin üzerinde ki böceklerin olgunlaşmış halinden yapılıyor.Genellikle salam, pastırma,kırmızı içeceklerde de bulunuyor.
Bir de palm yağı var.Onu hemen hemen hepimiz biliyoruz.
Meyve suyu içeceklerin de F,S,G gibi yazılar var.Ayni ürün aynı marka yan yana konuluyor.Şifreli kodlama deniyor buna.Birinin içinde sofra şekeri,glikoz şurubu,fruktoz bulunuyormuş dikkat edin alırken de.
Geçen gün zeytin bidonuna çıplak girmiş bir adam vardı yaptırım uygulanmış ama daha kaç kişi var Allah bilir.
Yumurtanın tazeliğini anlamak için bir bardak suya atın eğer çöküyorsa taze yukari cikiyorsa bayat bu da bir püf nokta.
Bir de biliyorsunuz biz bir çok ürünü ithal ediyoruz mercimek, pirinç gibi marketlerde bu ürünlerin üretimi genellikle 1 yıl önceye ait oluyor ama bize anca veriliyor.Genellikle TMO(Kanada) markalı ürünler geçen seneye ait mahsullere ait oluyor arkasında yazıyor.