Merhaba karşı komşum için soruyorum çok samimi değiliz ama temiz safça bir kız yakın aralıklara doğum yaptık sanırım çevre baskısı yüzünden sütünün azaldığını düşünüyor çok detay vermedi abla günde 5-6 kez falan emiyor bana göre doyuyor ama bilemedim dedi başlarda da çok sık emzirmemiş olabilirim memeler terbiye oluyormuş ona göre süt üretiyormuş dedi şimdi eğer gerçekten sütüm azaldıysa sık sık emzirsem yine artar mı dedi sağıyormuş 60 cl anca çıkıyor ikisinden sol zaten diğerinden daha az geliyor dedi? Sağınca zaten az çıkarmış dedim pek ikna olmadı telefonu sanırım eski tip birşey üyelik yapamadı onun adına ben soruyorum .